Thursday, November 22, 2007

أصدق ابتسامه


شيء جميل انك تحس إن في حد بيحبك
حد يهمه أمرك
حد انت بتمثل حاجه في حياته
انك مرة واحدة تعرف ان في حد لسه بيحتاجلك
نفسه يكمل عمره معاك
تبتسم
وتبص للسما تدور علي القمر أو تنادي علي الشمس

وتقولهم أنا لسه عايش وفي ناس بتحبني
قلبي صحيح قلب حزين
بس مش عاجز
قادر يحب
وعارف يحلم ويكون قلب جميل
ولسه القلوب التانيه بتتمناه لأنه بينبض لله

تقولهم ان الحزن مش راضي يسيب قلبك لأنه مليان حب
علشان حتي الحزن محتاج للحب

وان الدموع بتتلكك علشان تنزل علي خدودك
وان مش بس لسه في ناس هناك بعيد بتحبك
دي كمان دموعك وجرحك
ولان برغم الجرح والحزن اللي جواك
انت صاحب أصدق ابتسامه

11 comments:

ولــــــــــو said...

كلامك بجد حلو ومليان احساس
عارفه انا بجد كنت بقالي فتره بامر كل شويه بحاجه كده مأرقاني وبجد انت من وسط خمس مدونات دخلتهم رفعوا حالتي المعنويه جدا
عشان كده انا مدين ليكي وليهم بالامتنان والشكر
اتمنالك ان ربنا يرزقك دايما السعاده ولا تنقطع من على وشك اصدق ابتسامه
تحياتي

Hadota ... حدوتة said...

البلوج بتاعك حلو اوى

والبوست دا تحفة


بس ليا تعليق على بوست قديم ان اغنية الدنيا دى صغيرة بتاعة صابر الرباعى مش تامر حسنى
:)

تحياتى

همسات دافئه said...

:)
صح انك تحسى ان حد بيحبك ومحتاج وجودك دا احساس بالدنيا كلها
وانك تدخلى بوست وتلاقى ان لسه فى ناس بتقولك ابتسمى دا احساس رائع
أسعدنى مرورى وبجد كنت محتجاه بالذات دلوقتى
لقد ابتسمت لك قبل خروجى واوقن انك شعرتى بها:)
تحياتى
شيماء

walaa said...

بجد كلامك انا حسيته بجد نفسنا نهرب من احزنا بالحب ونعيش حياة دفء وحب

walaa said...

اتمنى ان تزورى مدونتىولاء

إنسان مقيد said...

عزيزتي

أرهقتني كلماتك
لقد لخصت في كلمات رائعه عمري كله
تحياتي

قلب ينبض لله said...

ولو

صحيح انا من ضمن 5 مدونات رفعوا حالتك المعنويه
بس اللي انت ماتعرفوش ان كلامك دا ومرورك علي البوست رفع حالتي المعنويه جدا جدا
علشان كدا انا كمان مدينة ليك بالشكر

قلب ينبض لله said...

حدوته

البلوج بتاعي مش أحلي من البلوج بتاعك....تحفه

وبخصوص اغنية تامر بصراحه انا ما اعرفش مين بيغنيها بالظبط انا كتبت اسم المغني تحت للأمانه الادبيه مش أكتر

وبجد مرورك فرحني جدا

قلب ينبض لله said...

همسات دافئه

ايه الكلام الجميل دا
عاوزة أقولك ان فعلا كلامك همسات دافئه

قلب ينبض لله said...

walaa

انا زورت البوج بتاعك وهو بلوج جميل مفيش شك

وانا متفقه معاكي بأننا لازم نهرب من احزانا بالحب

قلب ينبض لله said...

انسان مقيد

ان تصف كلماتي بأنها رائعه
فانه شيء يبعث البهجه بداخلي
اسعدني مرورك